Werken bij 4IP

De 37 calls van Erwin

Erwin is in zijn element als hij kan coachen, afstemmen en regelen. Check zijn verhaal.

“Bellen. Regelen. Afstemmen. I love it.”

Gemiddeld 37 keer per dag belt Erwin met klanten, leveranciers, medewerkers en partners. En dat gemiddelde stijgt elk jaar opnieuw.

Veel bellen zou mogelijk niet goed voor je gezondheid zijn vanwege de straling. Hoewel niet wetenschappelijk bewezen, geeft het kennisplatform ElektroMagnetische Velden o.a. de tip om minder te bellen….dat wordt lastig voor Erwin, wiens motto “de beller is sneller” lijkt te zijn. Gemiddeld 37 keer per dag spreekt hij klanten, leveranciers, medewerkers en partners.

Erwin. Manager. Een functie waarvoor de meeste techneuten hun neus ophalen. Zij zijn liever met techniek bezig en houden niet van ‘managen’. Maar Erwin niet. Hij is in zijn element als hij kan coachen, afstemmen en regelen. Zoals vandaag, als hij nét nog even die junction boxen voor die klant regelt. Nog net voordat het weekend begint. Klant blij, Erwin blij.

Maar ook op strategisch vlak is hij manager. Hij heeft als doel 4IP binnen een paar jaar naar een nog hoger plan te trekken. De roadmap tot 2030 ligt klaar. De uitdaging voor Erwin begint. Wil je weten waarheen? Kom eens koffie drinken!

We zoeken collega's voor Erwin. Bekijk ons vacatures en solliciteer!